بسیاری از افراد قهوه را یکی از بهترین نوشیدنی های صبحگاهی در تمام دوران می دانند. چیزی در مورد نوشیدنی مشتق شده از لوبیا وجود دارد که مردم را از خواب بیدار می کند و در آنها جان می دهد. در مقاله زیر می توانید نکاتی در مورد نحوه دم کردن این نوشیدنی لذیذ بخوانید.

 

بسیاری از مردم قهوه را در فریزر خود نگهداری می کنند زیرا قهوه را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارد. با این حال، بسیاری از مردم متوجه نمی شوند که باید به خوبی بسته بندی شود. اگر آن را در فریزر همراه با غذاهای با بوی تند قرار دهید و محکم بسته نشده باشد، این احتمال وجود دارد که قهوه شما آن بوها را بگیرد.

 

قهوه خود را در یخچال بگذارید. بعد از اینکه دانه های قهوه برشته شده یا آسیاب شده را در معرض هوای تازه قرار دادید، طعم آن می تواند به سرعت بدتر شود. در واقع، مقدار زیادی از طعم در عرض هفت تا ده روز از بین می رود. نگه داشتن قهوه در یخچال بعد از باز کردن قوطی آن را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارد.

 

اگر فراموش کرده اید که چه مقدار قهوه باید در دستگاه خود بریزید، بیشتر به جای کمتر قهوه بریزید. اگر قهوه‌تان خیلی قوی است، همیشه می‌توانید آب آن را کم کنید.

همیشه دانه های قهوه آسیاب شده خود را در ظرفی تاریک، خنک و بدون هوا نگهداری کنید. حتی نگهداری قهوه در چنین ظرفی به ماندگاری بوی و طعم قهوه برای مدت طولانی کمک می کند. ظرف را در یخچال یا فریزر نگهداری کنید تا به حداکثر طراوت برسد.

 

برای قهوه بهتر، از فرنچ پرس استفاده کنید. قهوه ای که در فرنچ پرس تهیه می شود اغلب معطرتر و خوش طعم تر است. این نوع پرس کمک می‌کند تا روغن‌های قهوه به جای گیر افتادن در فیلتر قهوه جوش، وارد خود قهوه شوند. هرچه روغن بیشتری داشته باشید، طعم قهوه شما بهتر خواهد بود.

 

برای افزودن هیجان به فنجان قهوه روزانه یا تحت تاثیر قرار دادن مهمانان شام، یاد بگیرید که چگونه لاته خود را تزئین کنید. شیر ریختن با دقت تمام چیزی است که برای ایجاد یک طرح چرخشی جذاب لازم است، در حالی که ریخته‌گران ماهرتر ممکن است شکلات اضافه کنند تا دکوراسیونی خوش طعم‌تر داشته باشند. وقتی نوبت به طرح‌های دقیق‌تر می‌رسد، تمرین کامل می‌شود!

 

در مصرف قهوه و هیچ یک از نوشیدنی های کافیین دار زیاده روی نکنید چرا که این امر سبب بروز مشکلاتی برای شما خواهد شد، مخصوصا اگر در دوران رژیم کاهش وزن و یا رژیم ورزشی هستید.

 

 همه چیزهایی را که از این مقاله آموخته اید به خاطر بسپارید، زیرا به شما کمک می کند تا بهترین فنجان قهوه ای را که تا به حال خورده اید تهیه کنید.

سپاس که تا پایان با ما همراه بودید.

منبع:https://jahangirdiet.com/