فواید پیاز برای سلامتی

1. آنتی اکسیدان های زیادی داشته باشید

آنتی اکسیدان ها ممکن است با مبارزه با مولکول های رادیکال آزاد از آسیب سلولی جلوگیری کنند. رادیکال های آزاد زمانی ایجاد می شوند که بدن در معرض تشعشعات یا دود تنباکو قرار می گیرد. این مولکول ها می توانند باعث دیابت، بیماری قلبی و سرطان شوند. با خوردن پیاز می توانید به بدن خود در مبارزه با رادیکال های آزاد کمک کرده و سلامت کلی خود را بهبود ببخشید.

2. کمک به سطح قند خون

اگر دیابت دارید، پیاز یک راه عالی برای کمک به حفظ سطح قند خون شما است. فلاونوئیدهای موجود در پیاز باعث تثبیت سطح گلوکز خون می شود. اگر سطوح پایین باشد، ممکن است علائمی مانند خستگی، اضطراب، سردرد و بسیاری از علائم دیگر را تجربه کنید، پیاز می تواند در رژیم کاهش قند خون به شما کمک شایانی دهد.

3. بهبود سلامت گوارش

پیاز حاوی مقدار زیادی پری بیوتیک و فیبر است. در بدن، این با کمک به هضم، تقویت سیستم ایمنی و کاهش التهاب به بهبود سلامت روده کمک می کند.

4. سرشار از مواد مغذی

پیاز به عنوان یک غذای مغذی در نظر گرفته می شود. این بدان معناست که آنها حاوی تعداد کمی کالری و تعداد زیادی مواد مغذی هستند. آنها منبع عالی پتاسیم و منگنز هستند. پتاسیم به افزایش انرژی و متابولیسم شما کمک می کند. منگنز به بدن در ایجاد بافت همبند کمک می کند، به سلامت استخوان ها کمک می کند و احتمال تشکیل لخته های خون را کاهش می دهد.

5. خواص ضد التهابی

پیاز حاوی آنتی اکسیدانی به نام کورستین است. کوئرستین یک ضد التهاب است و برای مقابله با التهاب در بدن عمل می کند. برای کاهش تورم، کمک به آرتریت و درمان عفونت مثانه عالی است.

6. ممکن است برخی از سرطان ها را دور نگه دارد

اگر در مورد خطر ابتلا به سرطان نگران هستید، ممکن است بخواهید پیاز بیشتری مصرف کنید. محققان دریافتند مصرف متوسط ​​پیاز خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ، حنجره و تخمدان را کاهش می دهد.

7. خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد

مطالعاتی برای کشف رابطه بین کوئرستین و بیماری آلزایمر انجام شده است. این مطالعات ارتباط معنی داری را بین مصرف غذاهای سرشار از کورستین مانند پیاز و احتمال کمتر ابتلا به آلزایمر نشان داد.

8. منبع عالی ویتامین C

آیا می دانستید پیاز حاوی مقدار زیادی ویتامین C است؟ ویتامین C برای عملکرد صحیح بدن شما ضروری است. به تشکیل رگ های خونی کمک می کند، سیستم ایمنی بدن شما را بهبود می بخشد و غضروف را می سازد.

9. از سلامت استخوان پشتیبانی می کند

مطالعات ثابت کرده است که پیاز تراکم استخوان را در برخی افراد بهبود می بخشد. در نتیجه، مصرف پیاز ممکن است به تقویت استخوان ها و کاهش خطر شکستگی برای افراد بالای 50 سال کمک کند.

10. آنتی باکتریال

خواص ضد باکتری آلیسین موجود در پیاز به روده بزرگ کمک می کند تا با باکتری های مضر مبارزه کند. آلیسین ترکیبی است که بوی قوی منحصر به فرد پیاز را می دهد. می توانید آلیسین را به عنوان مبارز خود در برابر سموم و بیماری ها در نظر بگیرید. حالا این چیزی است برای اشک های شادی گریست! پس از خواندن ده فوایدی که پیاز برای سلامتی به ارمغان می آورد، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید پیاز بیشتری را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید. یک راه ساده و سریع برای شروع مصرف بیشتر پیاز، استفاده از Spice World Easy Onion است! دیگر لازم نیست با دردسر پوست کندن و خرد کردن پیاز دست و پنجه نرم کنید زیرا چشمانتان پر از اشک است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بطری پیاز چرخ شده را در یک لحظه فشار دهید. ساده تر از این نمی شود! اگر می خواهید درباره محصول جدید پیاز Spice World اطلاعات بیشتری کسب کنید و از مزایای استفاده از پیاز بیشتر در وعده های غذایی خود بهره مند شوید، برای دستور العمل ها و نکاتی در مورد نحوه افزودن پیاز به وعده های غذایی هفتگی خود از ما به صورت آنلاین بازدید کنید.

منبع:https://jahangirdiet.com