آیا می خواهید راز اصلی کاهش وزن را بدانید؟ همه چیز برای این است که احساس سیری کنید. شاید این چیزی به نظر نرسد که باید برای آن تلاش کنید، اما حقیقت دارد! پر کردن بدن خود با چربی های کم کالری، پروتئین، کربوهیدرات های پیچیده و غذاهای غنی از فیبر باعث می شود تا ساعت ها احساس سیری کنید. سیب به راحتی در این سبک غذا خوردن قرار می گیرد.

سیب‌ها سرشار از فیبر، آنتی‌اکسیدان‌ها و کالری کم هستند که آن را به یک میان‌وعده سیرکننده و مناسب برای کاهش وزن تبدیل می‌کند. من از یک سیب به عنوان میان وعده بیشتر روزها لذت می برم، [یا] سیب های پخته را برای دسر درست می کنم. سعی می کنم در صورت امکان سیب های ارگانیک بخرم و کل سیب را همراه با پوست بخورم. سیب سرشار از فیبر است. سیب های ورقه شده نیز وقتی قبل از پختن به بلغور جو دوسر اضافه می شوند، طعم فوق العاده ای دارند.

 

مطمئن نیستید که این روش "احساس سیری برای کاهش وزن" چگونه کار می کند؟ به گفته یک متخصص تغذیه، در اینجا چیزی است که در یک روز بخوریم تا بیشترین کاهش وزن را داشته باشیم.

مگان برد، RD، از متخصص تغذیه اورگان می‌گوید: «سیب‌ها سرشار از فیبر و کالری کم هستند، که آنها را برای کاهش وزن عالی می‌کند. "با خوردن میوه هایی مانند سیب به جای غذاهای پخته شده پر کالری، در مسیر رسیدن به وزن سالم خواهید بود! حتی اگر قرار نیست آنها به عنوان یک وعده غذایی مصرف شوند، سیب می تواند بخشی از یک رژیم غذایی متعادل و سالم باشد و در رژیم کاهش وزن شما قرار داشته باشد.. "

 

متخصصین می گویند: «کاهش وزن به سادگی محدود کردن کالری دریافتی‌تان است، بلکه کالری بیشتری نسبت به مصرف کالری بسوزانید. سیب سرشار از آب است و در کل کالری کمی دارد. این میوه ای است که می خواهید به عنوان میان وعده بخورید. محتوای بالای آب آن شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد تا بتوانید کالری دریافتی خود را محدود کنید.

در ادامه متخصصین  می‌گویند: «سیب‌ها می‌توانند با استفاده از آن‌ها به عنوان یک انتخاب سالم و کربوهیدرات با فیبر بالا در سبک زندگی‌تان به کاهش وزن کمک کنند. با گنجاندن کربوهیدرات‌های سرشار از فیبر مانند سیب که با پروتئین و چربی رضایت شیرینی را نیز فراهم می‌کند، می‌تواند به سیری کمک کند تا پرخوری را به حداقل برساند و به نوبه خود به کاهش وزن کمک کند.»

 

 

یکی از متخصصین تغذیه  می‌گوید: «فیبر همچنین یک ماده مغذی حیاتی برای کسانی است که به دنبال کاهش وزن هستند. هضم غذا را کند می کند، بنابراین می توانید برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید و کالری دریافتی خود را محدود کنید و در عین حال محیط مناسبی را برای رشد باکتری های دوست در روده خود حفظ کنید.

به هر حال طبق تحقیقات فراوان انجام شده مشخص گردیده سیب می تواند در رژیم کاهش وزن افراد حضور پر رنگ داشته باشد.