آیا می خواهید نگاه و احساس خود را نسبت به خود بهبود بخشید؟ بسیاری از افراد به دلایل مختلف تناسب اندام را در اولویت زندگی خود قرار نمی دهند. با این حال، تناسب اندام بخش مهمی برای سلامت کلی شما است. این مقاله را بخوانید تا چند پیشنهاد عالی در مورد اینکه چگونه می توانید از نظر بدنی مناسب تر شوید.

 

یادگیری رقص راهی عالی برای وارد کردن ورزش بیشتر به زندگی شماست. رقصنده ها به داشتن برخی از خوش اندام ترین بدن ها در جهان معروف هستند و این تصادفی نیست. رقص نیاز به قدرت باورنکردنی هسته و همچنین استقامت برای عبور از یک روال سخت دارد. حتی اگر هرگز یک رقصنده حرفه ای نخواهید بود، یادگیری رقص راهی سرگرم کننده برای گنجاندن آمادگی جسمانی در اوقات فراغت خود و همچنین راهی سرگرم کننده برای ملاقات با افراد جدید  در کلاس است.

 

اگر کسی را داشته باشید که آن را با او به اشتراک بگذارید، روال تناسب اندام شما بسیار لذت بخش تر خواهد بود. دوست یا عضوی از خانواده را پیدا کنید که اهداف تناسب اندام مشابه شما را دارد و با هم کار کنید. وقتی شرایط سخت می شود، می توانید یکدیگر را تشویق کنید و یک سیستم پشتیبانی قوی ارائه دهید.

 

برای داشتن یک هسته قوی تر، تنظیمات را به برنامه تمرینی خود اضافه کنید. این نوع تمرین در واقع دامنه حرکتی شما را افزایش می دهد و باعث می شود تمام عضلات مرکزی بدن شما برای مدت طولانی تری سخت تر کار کنند. از انجام آنها با پاهای لنگردار خودداری کنید، زیرا می تواند به کمر شما آسیب برساند.

 

ورزش را در زندگی خود ادغام کنید تا عادی و طبیعی شود. تحقیقات نشان داده است که برای داشتن سلامتی باید روزانه فعال باشید. این یکی از دلایلی است که پزشکان چیزهای ساده ای مانند راه رفتن ، رفتن از پله ها و ... توصیه می کنند. هر مقدار فعالیت ارزش انجام دادن را دارد.

 

هنگام استفاده از دستگاه تمرین، همیشه با فشار دادن روی صندلی یا بالشتک پشتی، پدها را آزمایش کنید. اگر می توان چوب را مستقیماً در زیر لنت های بالایی احساس کرد، باید از دستگاه دیگری استفاده کنید. کار بر روی دستگاهی با بالشتک ناکافی می تواند منجر به کبودی شود زیرا پشتیبانی کافی در طول تمرین شما ارائه نمی دهد.

 

حتی اگر در بازوی راست خود آسیب دیدید، از ورزش کردن بازوی چپ خودداری نکنید. در واقع این امکان وجود دارد که با افزایش شدت تمرین بازوی چپ، قدرت بازوی آسیب دیده خود را تا ده درصد در مدت دو هفته افزایش دهید. با تمرین با بازوی آسیب ندیده خود، عضلات عصبی بازوی آسیب دیده خود را تحریک می کنید.

 

 

برای کمک به پایان دادن به کمردرد کمر خود را تقویت کنید. هر بار که مجموعه‌ای از تمرین‌ها را انجام می‌دهید که بر روی تمرینات شکمی تمرکز دارند، مجموعه‌ای از تمرینات را انجام دهید که بر روی کمر شما تمرکز دارد. ورزش کردن فقط عضلات شکم می تواند باعث وضعیت نامناسب و درد در ناحیه کمر شود.

 

اگر دانشجو هستید، به یک تیم ورزشی انتخابی بپیوندید. تیم های ورزشی برای القای نظم و انضباط عالی هستند و به شما کمک می کنند تا سریع و کارآمد به فرم برسید. تمرینات مداوم و دویدنی که در طول تمرین انجام می دهید به شما کمک می کند تا به وزن مورد نظر خود برسید، در این مسیر می توانید از متخصص تغذیه کمک گرفته و از رژیم کاهش وزن یا رژیم ورزشی استفاده کنید.

 

امیدواریم توانسته باشیم هرچند کوتاه مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

 

سپاس که تا پایان با ما همراه بوید.

منبع:https://jahangirdiet.com/