بایید با هم به برخی نکات که شاید به نظر ساده باشند اما می توانند راندمان ورزش شما را بالا ببرند در این مقاله توجه و برسی بیشتر کنیم.

یک لیست پخش از آهنگ هایی تهیه کنید که شما را برای تمرین تان تشویق می کند. گوش دادن به موسیقی سریع و شاد هنگام تمرین بر روی تردمیل یا الپتیکال به شما کمک می کند تا سرعت لازم برای ماندن در منطقه یک تمرین هوازی خوب را حفظ کنید. موسیقی ای را پیدا کنید که شما را وادار کند بلند شوید و برقصید و حرکت کنید تا قلبتان تپنده باشد و ذهنتان متمرکز شود.

 

"تنفس چهار مربعی" را بعد از تمرین و در حین انجام حرکات کششی تمرین کنید. به مدت چهار ثانیه نفس بکشید، سپس به مدت چهار ثانیه نفس خود را بیرون دهید و سه دقیقه این کار را تکرار کنید. "تنفس چهار مربعی" ظرفیت ریه های شما را افزایش می دهد و در صورت انجام صحیح استرس را کاهش می دهد، که به شما کمک می کند بعد از تمرین خود استراحت کنید و برای بقیه روز خود آماده شوید.

 

اگر فرد صبحگاهی نیستید، اما می خواهید قبل از کار تمرین کنید، سعی کنید حدود 15 دقیقه زودتر از زمان معمول از خواب بیدار شوید تا به یک برنامه معمولی کوچک بپردازید. این زمان کافی برای انجام برخی ورزش های سبک قبل از کار است. حتی می توانید کاری به سادگی پیاده روی انجام دهید.

 

اطمینان حاصل کنید که ورزش را در روز خود در حول وعده های غذایی که می خورید برنامه ریزی کنید. هنگامی که در حال حرکت هستید، وسوسه انگیز است که هر غذای ناسالمی را که مناسب است بخورید. اگر برنامه‌ای داشته باشید، میان‌وعده‌ها و وعده‌های غذایی سالم درست می‌کنید و مطمئن شوید که به تمرینات خود می‌رسیدبرای راحتی این کار همچنین اصولی بودنش به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید و رژیم ورزشی دریافت کنید.

 

از درخواست کمک از یک مربی تناسب اندام نترسید. آن‌ها می‌توانند به شما در رژیم کاهش وزن خود  کمک زیادی کنند، و برای تشویق شما در تلاش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام در دسترس هستند. آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند از اشتباهات رایجی که افراد اغلب در حین ورزش مرتکب می شوند جلوگیری کنید.

 

اگر برای هیجان انگیز نگه داشتن برنامه های تناسب اندام خود تلاش می کنید، یک تمرین تلویزیونی را امتحان کنید. نمایش‌های ورزشی را پیدا کنید که می‌تواند به تمرین شما در خانه کمک کند.

زمانی که نمی دانید چه چیزی در راه است، تمرینات سریعتر و سرگرم کننده تر به نظر می رسند. اگر سرویس تلویزیون شما چنین برنامه‌هایی را ارائه نمی‌دهد، ببینید آیا می‌توانید چند دی‌وی‌دی تمرینی بخرید.

امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

سپاس که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید.

منبع:https://jahangirdiet.com/