دستگاه واکس کفش اتوماتیک برای پولیش کفش ارائه شده است. کفش در حالی که روی پای پوشنده قرار دارد، روی یک تکیه گاه کفش در دهانه ای در محفظه دستگاه قرار می گیرد. برس های چرخان پولیش کناری، پولیش را از یک دستگاه پخش می گیرند و در امتداد دو طرف کفش حرکت می کنند و روی کفش پولیش می زنند. برس های باف کننده جانبی چرخان از برس های اپلیکاتور پیروی می کنند.

پس از استفاده از پولیش، برس های اپلیکاتور از تماس با کفش خارج می شوند، بنابراین با بازگشت به موقعیت اولیه خود، با کفش تماس نخواهند داشت. یک برس روی پنجه کفش پولیش می‌زند و پس از آن برس دیگری انگشت پا را صاف می‌کند. حرکت برس‌ها با کنترل حرکت دو برس انگشت پا با حرکت برس های کناری هماهنگ می‌شود. برس های اپلیکاتور درست قبل از تماس با کفش، پولیش را از حفره های بدنه پخش کننده پولیش می گیرند. حفره‌ها بسته می‌شوند به جز در هنگام توزیع پولیش تا زمانی که دستگاه کار نمی‌کند، پولیش در معرض اثر خشک شدن هوا قرار نگیرد.

دستگاه واکس زن کفش اتوماتیک چیست ؟

1.  دستگاه واکس زن ، شامل یک محفظه دارای یک دهانه در آن، یک تکیه گاه کفش واقع در محفظه برای حمایت از کفشی که از طریق دهانه به داخل محفظه وارد شده است، یک جفت برس اپلیکاتور جانبی برای اعمال پولیش کفش در دو طرف کفشی که روی تکیه گاه قرار می گیرد، یک جفت برس صاف کننده جانبی برای صاف کردن دو طرف کفش که روی تکیه گاه قرار دارد، به معنای نصب برس های جانبی گفته شده برای چرخش و در موقعیتی برای یک برس اپلیکاتور و یک برس پولیش برای حرکت در هر طرف تکیه گاه مذکور است.

nsc Stainless Steel Shoe Polishing Machine at Rs 6000 in Mohali | ID:  1226984433

از آنجایی که وسیله نصب برس به موازات تکیه گاه کفش از موقعیت شروع حرکت می کند و دوباره به عقب حرکت می‌کند، وسیله ای برای چرخاندن برس های کناری توسط وسیله نصب حمل می شود تا باعث شود برس ها به دو طرف کفشی که بر روی تکیه گاه مذکور قرار گرفته است پولیش بزنند و آن را صاف کنند.

همانطور که وسیله نصب در امتداد طرفین تکیه گاه مذکور حرکت می کند، وسیله ای برای جابجایی وسیله نصب، به معنای تامین پولیش برس های اپلیکاتور جانبی مذکور برای اعمال توسط برس های مذکور به تی کناره های کفش روی تکیه گاه مذکور همانطور که برس های اپلیکاتور جانبی مذکور از موقعیت شروع گفته شده در امتداد دو طرف تکیه گاه مذکور حرکت می‌کنند و وسیله ای برای دور کردن برس های اپلیکاتور جانبی از تکیه گاه به اندازه ای است که پس از اتمام کار با کفشی که روی آن قرار دارد تماس نداشته باشد.

برس های اپلیکاتور جانبی به اندازه کافی در امتداد کناره های تکیه گاه مذکور حرکت کرده اند تا برس های کفش را بر روی تکیه گاه مذکور براق کنند، به طوری که برس های صاف کننده کناری می توانند به صاف کردن کناره های کفش ادامه دهند، زیرا وسیله نصب برس کناری به آن باز می گردد. نقطه شروع، و پولیش داده شده به کناره های کفش روی تکیه گاه توسط برس های صاف کننده جانبی، با استفاده از برس های اپلیکاتور جانبی برگشتی، برس های اپلیکاتور انگشتی برای استفاده از جلا دهنده کفش، خدشه دار نمی شود.

برس کوبنده پنجه برای سفت کردن پنجه کفش که روی تکیه گاه مذکور قرار گرفته است، به معنای نصب برس اعمال کننده پنجه برای چرخش، وسیله ای برای چرخاندن برس اپلیکاتور پنجه، و به معنای حرکت دادن آن است. وسیله ای برای نصب و چرخاندن برس اپلیکاتور پنجه برای حرکت دادن برس اپلیکاتور پنجه به داخل و خارج از درگیری با پنجه کفش روی تکیه گاه کفش مذکور، وسیله ای برای تامین برس اپلیکاتور پنجه با جلا دهنده کفش که باید روی پنجه کفش مذکور اعمال شود.

Shoe shine machine Quadro : DESIGNER Shoe shine machines - Shoe shine  machine Quadro

به معنی نصب برس سفت کننده پنجه برای چرخش، وسیله ای برای حرکت دادن برس سفت کننده انگشتان پا، وسیله ای برای جابجایی برس سفت کننده انگشت پا در تماس با پنجه کفش، وسیله ای برای چرخاندن برس سفت کننده انگشتان پا برای صاف کردن پنجه کفش که اعمال کننده انگشت به آن است. برس برس کفش را براق کرده است و وسیله ای برای جابجایی برس صاف کننده پا از تماس با پنجه کفش پس از سفت شدن پنجه کفش است.

ماشین پولیش کفش که در آن وسیله تامین کننده جلا به برس های اعمال کننده جانبی و پنجه شامل بدنه ای است که در مجاورت قسمتی از تکیه گاه کفش قرار گرفته است که پنجه کفش را پشتیبانی می کند، بدنه مذکور دارای سه حفره است که شامل جلای کفش، دو حفره است. از حفره‌هایی که در طرف مقابل بدنه و یکی در بالای بدنه قرار دارند، روکشی روی بدنه نصب شده و بین اولین موقعیت که حفره‌ها را می‌پوشاند متحرک است تا از پولیش موجود در حفره‌ها در برابر اثر خشک شدن هوا محافظت کند.

موقعیت دوم که حفره‌ها را آشکار می‌کند، وسیله‌ای برای حرکت برس‌های اپلیکاتور چرخان توسط بدنه در موقعیتی برای هر برس برای برداشتن پولیش در یکی از حفره‌ها که توسط برس‌ها به طرفین و پنجه کفش روی تکیه‌گاه منتقل می‌شود. وسیله ای برای جابجایی پوشش به موقعیت دوم، آشکار کردن پولیش در حفره ها قبل از جابجایی برس ها در موقعیتی برای برداشتن پولیش، وسیله ای برای انتقال پوشش به موقعیت اول، نزدیک حفره‌ها، پس از دور شدن برس‌های اپلیکاتور از بدنه، و وسیله‌ای برای انتقال جلای کفش اضافی به حفره‌ها برای پر کردن پولیش جمع‌شده توسط برس‌ها.